ТОКМАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Меню

Важливо

AmKU

NADS

UVPZp

AB

ZRCZ

DPAZO

GUMNSUZp

PFZU

OCPVM

ZOMR

DFSMJB

жовтня 2016

31 жовтня 2016

Президент підписав Закон щодо продовження заборони відчуження сільськогосподарських земель

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України щодо продовження заборони відчуження сільськогосподарських земель», ухвалений Верховною Радою 6 жовтня 2016 року.

 

Закон продовжує на один рік строк дії мораторію на продаж чи відчуження іншим способом земель сільськогосподарського призначення, що дозволить за цей час врегулювати на законодавчому рівні процедуру обігу земель сільськогосподарського призначення.

 

Законом внесено відповідні зміни до пунктів 14 та 15 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу та доручено Кабінету Міністрів до 1 липня 2017 року розробити і внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про обіг земель сільськогосподарського призначення.

 

Реалізація Закону дозволить забезпечити формування належного нормативно-правового забезпечення та встановлення чіткого правового механізму функціонування ринку земель сільськогосподарського призначення.

Читать далее

28 жовтня 2016

28 жовтня – День визволення України від фашистських загарбників

Шановні земляки!

Щиро вітаю вас з Днем визволення України від фашистських загарбників!

72 роки тому український народ зробив визначний внесок у звільнення України та Європи від гітлерівських окупантів. Тож шанобливе ставлення до пам’яті про перемогу над нацизмом у Другій світовій війні, до всіх її ветеранів, учасників українського визвольного руху та жертв нацизму є нашим священним обов’язком. Ми маємо вшанувати кожного, хто боровся з «коричневою чумою», а також всіх жертв страшної війни. Попри складну економічну ситуацію українська влада буде робити все, щоб учасники Другої світової війни відчували увагу влади та суспільства.

Наш народ приніс велику жертву у справі вигнання нацистів.  Проте після перемоги дії радянської влади призвели до масових репресій та депортації сотень тисяч українців, кримських татар та інших націй. Тож сьогодні ми готові зі зброєю в руках рішуче відстоювати незалежність та територіальну цілісність держави.

Впевнений, що окуповані землі будуть обов’язково повернуті, адже українська армія не посоромить подвигів своїх предків. Наша держава давно заслужила на мир та спокій. Тож нехай вони панують у кожному домі та кожному серці!

 

З повагою

 

Голова облдержадміністрації                                                                                     

 Костянтин Бриль

Читать далее

П О С Т А Н О В А

 

Перші вибори депутатів сільських,селищних,міських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських,селищних,міських голів

 

11 грудня 2016 року

 

П О С Т А Н О В А
 

м.Токмак

 

09 год. 30 хв.

 

"28" жовтня 2016року                                                                               № 1                   

 

Про формування складу міських, сільських, селищних виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення перших виборів депутатів сільських,селищних,міських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських,селищних,міських голів .

 

Розглянувши подання місцевих організацій політичних партій, про утворення депутатських фракцій яких оголошено на першій черговій сесії Верховної Ради України восьмого скликання: ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»,  Політичної партії  «Всеукраїнське об»єднання «Батьківщина», Політичної партії «НАРОДНИЙ ФРОНТ», Політичної партії «Опозиційний блок», Радикальної партії Олега Ляшка, Аграрної партії України,Політична партія « Наш край» щодо кандидатур до складу міських, сільських, селищних рад кандидатури від яких до складу територіальних виборчих комісій включаються обов’язково, Токмацька районна виборча комісія

 

п о с т а н о в л я є:

 

1. Сформувати склад Остриківської територіальної виборчої комісії,  що здійснює підготовку та проведення перших виборів депутатів  сільських,селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських,селищних,міських голів у межах Остриківської сільської об’єднаної територіальної громади (додаток № 1 ).

2. Проінформувати громадян про  склад, місцезнаходження та режим роботи Остриківської територіальної виборчої комісії.

3. Цю постанову з відповідним додаткам оприлюднити у доступному для громадян місці на дошках оголошення в селах Остриківської сільської об’єднаної територіальної громади.

Заступник голови РВК

 

 

 

Хорешкова Є.М.

 

 

(підпис)

 

(прізвище, ініціали)

 

 

    

                                                                                                                             Додаток № 1

                                                                                              До Постанови Токмацької районної

виборчої комісії від 28.10.2016 №1

 

 

 

Остриківська територіальна виборча

комісія Токмацького районну

 

 

         Голова комісії – Монастирна Юлія Вікторівна, 1978 року народження – від місцевої організації Політичної партії «НАРОДНИЙ ФРОНТ», тел. 0684536131.

         Заступник голови комісії – Остапенко Людмила Василівна, 1968 року народження від місцевої організації Політичної партії «НАШ КРАЙ», тел. 0689067382.

         Секретар комісії – Кузік Яна Євгенівна, 1984 року народження від місцевої організації політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина», тел. 0984147861.

 

Члени комісії:

         Зеленюк Ірина Миколаївна, 1990 року народження від місцевої організації Радикальної партії Олега Ляшка, тел. 0966749056.

         Ковалюк Олексій Володимирович, 1973 року народження від місцевої організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», тел. 0975766307.

         Кузьменко Тетяна Ігнатівна, 1971 року народження від місцевої організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», тел. 0965394095.

         Палій Ганна Сергіївна, 1989 року народження від місцевої організації Радикальної партії Олега Ляшка, тел. 0960881129.

         Пєтухова Неля Сергіївна, 1948 року народження від місцевої організації Аграрної Партії України, тел. 97638.

         Прихода Ольга Ігорівна, 1995 року народження від місцевої організації політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина», тел. 0675573492.

         Романова Ольга Дмитрівна, 1964 року народження від місцевої організації Політичної партії «Опозиційний блок», тел. 0976242685.

         Самарська Лідія Григорівна, 1955 року народження від місцевої організації Політичної партії «НАРОДНИЙ ФРОНТ», тел. 0684586326.

         Сокіл Ірина Миколаївна, 1966 року народження від місцевої організації політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина», тел. 0972197844.

         Солонина Наталія Олексіївна, 1986 року народження від місцевої організації Політичної партії «Опозиційний блок», тел. 0685899484.

         Фещенко Олександр Іванович, 1961 року народження від місцевої організації Політичної партії «НАРОДНИЙ ФРОНТ», тел. 0684972930.

         Хорошун Олександр Петрович, 1969 року народження від місцевої організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», тел. 0689080306.

         Чумазов Олександр Іванович, 1980 року народження від місцевої організації Радикальної партії Олега Ляшка, тел. 0963240335.

         Шлапак Юлія Миколаївна, 1977 року народження від місцевої організації Політичної партії «Опозиційний блок», тел. 0671458299.

 

 

Секретар засідання РВК

 

 

 

Шкурупська Л.П.

 

 

(підпис)

 

(прізвище, ініціали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читать далее

27 жовтня 2016

Результати конкурсу (керівник апарату )

Токмацька районна державна адміністрація повідомляє, що 26.10.2016 відбувся конкурс на зайняття вакантної посади керівника апарату Токмацької районної державної адміністрації.

Результати конкурсу:

1. Забавська Тетяна Олександрівна - переможець конкурсу (загальна сума балів - 68);

Читать далее

26 жовтня 2016

Костянтин Бриль: «Облдержадміністрація не має мети зірвати курортний сезон, а хоче, щоб люди отримали якісний відпочинок»

Під керівництвом голови облдержадміністрації Костянтина Бриля відбулася нарада з підбиття підсумків курортного сезону 2016 року, підготовки до проведення курортного сезону 2017 року та підвищення інвестиційної привабливості селища Кирилівка Якимівського району.

Як зазначив очільник регіону, головна мета зібрання полягає в тому, щоб помилки сезону «Курорт-2016» не були повторені  наступного року.

- Нині облдержадміністрацією розроблено ряд заходів, аби якісно провести курортний сезон 2017 року. Досягнуто домовленість з Мінекології про позапланові перевірки всіх баз відпочинку, на основі яких будуть створені паспорти відповідності. І саме спираючись на ці документи, прийматимуться рішення про початок курортного сезону в наступному році. Курорт Кирилівка має набути цивілізованої форми відпочинку, без каналізаційних стоків у мору та лиман, а відповідно й інфекційних захворювань дітей. Хочу підкреслити, що влада регіону не ставить перед бізнесом жодних завдань окрім того, щоб уберегти Кирилівку від екологічної катастрофи, - наголосив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.

За словами  голови Кирилівської селищної ради Івана Малєєва, в цьому році не всі підприємці погоджувались на діалог із владою. Нині в селищі основними проблемами залишаються самовільне захоплення земель, а також відсутність водопостачання та каналізації. Через останнє страждає екологія Приазовського національного парку. Окремо було виділено проблему протоки Молочного лиману.

 Костянтин Бриль підкреслив, що влада регіону дбає про її розчистку, яка проводиться регулярно, проте на цій проблемі в останні роки виникло чимало спекуляцій.

- На останній нараді з правоохоронними органами регіону  було поставлено завдання, аби охороною Молочного лиману займалися фахівці, а не незрозумілі озброєні формування. Тож нині це завдання виконуватиметься силами СБУ, нацполіції та прикордонниками. Власне розчисткою промоїни, замість незрозумілих спонсорів, займатиметься комунальне підприємство, як це і було зроблено  цього року. Законним чином та легально, - зазначив Костянтин Бриль.

На нараді також було порушено питання інфекційних захворювань, що виникають через забруднення  Утлюцького та Молочного лиманів. Як повідомила заступник директора Департаменту охорони здоров’я ОДА Марина Воловик, у курортний сезон кількість звернень громадян за медичною допомогою в Кирилівці зросла втричі. Головна проблема полягає в тому, що за виключенням дитячих закладів, на більшості баз відпочинку не забезпечено роботу медпрацівників. Костянтин Бриль додав, що статистика курортного сезону була розмита, оскільки хворих дітей батьки везли в Мелітополь та Запоріжжя. Більшість захворювань носили саме інфекційний характер, тож у майбутньому влада регіону буде дуже прискіпливо ставитись до цього питання.

Наостанок очільник регіону підкреслив, що Кирилівка має дві великі проблеми: організацію відпочинку громадян та все, що пов’язано з санітарією та «антиекологічними проектами». І крапку в цьому мають поставити сучасні інвестиційні проекти - будівництво каналізації та водопостачання.

Як доповів директор Департаменту екології та природних ресурсів ОДА Віталій Гордієнко, нині влада регіону має певні напрацювання, аби створити проектну документацію для будівництва систем водопостачання та водовідведення. Розробку проекту буде реалізовано через систему електронних закупівель «ProZorro». Тож протягом тижня облдержадміністрація чекає на пропозиції від селищної ради та представників бізнесу щодо розробки проектної документації, аби мати можливість внести  кошторис до бюджету 2017 року.

Крім того, облдержадміністрацією спільно з керівництвом облради було направлено листа до Прем’єр-міністра України з проханням виділення 300 мільйонів гривень для реалізації таких проектів.

Як наголосив Костянтин Бриль, усі кошти за підключення до водопостачання та водовідведення, а також податки мають піти громаді, що буде створена в Кирилівці. Об’єднавшись, люди зможуть активно залучати різні гранти на розвиток інфраструктури селища.

- До початку наступного сезону влада регіону вимагатиме від кожної бази відпочинку розробити проект каналізаційного очищення спеціальними бактеріями. Такі заходи є реальними для кожного підприємця. Їх вартість – до 300 тисяч гривень. Проте екологічний ефект буде дуже значним. Пізніше ці очисні мережі будуть підключені до стаціонарної каналізації селища. Облдержадміністрація не має мети зірвати курортний сезон, а хоче, щоб люди отримали якісний відпочинок. І саме ті, хто це зрозуміє, працюватимуть у наступному році, - наголосив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читать далее

ДО ВІДОМА СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ!!!Токмацька райдержадміністрація інформує

Що реалізація алкоголю повинна здійснюватися суб'єктами господарювання усіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за умови наявності ліцензії та дотриманням мінімальних роздрібних цін на алкогольні напої.        

         Згідно чинного законодавства забороняється роздрібна торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим.

         Продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці дозволяється тільки суб’єктам господарювання громадського харчування та спеціалізованим відділам, що мають статус суб’єктів господарювання громадського харчування, суб’єктів господарювання з універсальним асортиментом товарів.

         За реалізацію фальсифікованої алкогольної продукції до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів -200  відсотків  вартості  товару,  але не менше 17000 грн.

Райдержадміністрація

 

Читать далее

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян в Токмацькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2016 року

Довідка

щодо роботи із зверненнями громадян в Токмацькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2016 року

 

        

         1 Протягом 9 місяців 2016 року районною державною адміністрацією здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інших законодавчих та нормативно-правових актів.

         2. Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік розглянуто 29.01.2016 року на засіданні колегії райдержадміністрації. За наслідками розгляду питання видано розпорядження голови райдержадміністрації від 05.02.2016 № 30 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2015 рік", в якому вказано на посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи  зі зверненнями громадян та об"єктивне вирішення порушених у зверненнях проблемних питань.

         3. З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян протягом  9 місяців 2016 року  видано ще 4 розпорядження голови райдержадміністрації, а саме:

-  від 04.01.2016 № 2 "Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2016 році";

- від 04.05.2016 № 150 «Про затвердження графіків проведення особистих прийомів громадян керівництвом районній державній адміністрації»;

- від 19.05.2016 № 175 «Про затвердження складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації»;

- від 11.08.2016 № 294 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 29.02.2008 № 85 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження її складу».

         4. На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в райдержадміністрації продовжена практика заслуховування звітів керівників структурних підрозділів та голів сільських рад про стан роботи із зверненнями громадян згідно із затвердженим графіком перед головою райдержадміністрації. За звітний період 2016 року заплановано та заслухано 18 звітів начальників структурних підрозділів райдержадміністрації та  голів сільських рад по даному напрямку роботи, а саме: сільських голів - 11 звітів, 1 звіт - начальника управління Держгеокадастру у Токмацькому районі та 6 звітів начальників структурних підрозділів.

         5. Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008     № 109/2008 забезпечено щомісячне проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, згідно затвердженого графіку, яку очолює голова Токмацької райдержадміністрації.  За 9 місяців 2016 року заплановано та проведено 9 засідань  комісій (28.01.2016, 25.02.2016, 29.03.2016,  29.04.2016, 26.05.2016, 30.06.2016, 25.07.2016, 30.08.2016 та 28.09.2016).

         6. Особисті та виїзні  прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснювалися згідно із розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.05.2016 № 150 "Про затвердження графіків проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації". Затвердженими  графіками передбачено проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації не рідше шести  разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів. Графіки проведення особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації та облдержадміністрації оприлюднюються в районній газеті "Таврія". У рубриці "Звернення громадян" веб-сайту райдержадміністрації періодично розміщуються графіки проведення прямих "гарячих" телефонних ліній та щоквартальні графіки проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Всього згідно з графіками особистого прийому протягом січня-вересня 2016 року керівництвом райдержадміністрації заплановано 198 прийомів (з них : 146 – особистих та 52 особистих виїзних),  проведено – 148 (з них: особистих – 122 та  за місцем проживання громадян – 26). Виїзні прийоми не відбулися у зв"язку з рядом поважних причин, а саме: з  кадровими змінами в складі керівництва, а також з лікарняними та відрядженнями керівництва райдержадміністрації. На особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації за звітний період 2016 року отримано 90 звернень, або 64,29 % від загальної кількості звернень. На особистому та виїзному прийомі головою райдержадміністрації прийнято 155 громадян, проти 72 у 2015 році, першим заступником та керівником апарату   райдержадміністрації – 23 громадянина, проти 21 у 2015 році. Громадянами піднімалися різноманітні  питання. Найактуальнішими є звернення громадян, де порушуються питання аграрної політики і земельних відносин, надання земельної ділянки, оренда земельних паїв та розрахунки за здані в оренду паї. Всі звернення розглянуто, надано роз"яснення на місці та можливу допомогу по суті порушених питань.

         7. Запроваджено щоквартальне проведення прямих "гарячих" телефонних ліній з керівництвом райдержадміністрації, де громадяни можуть звернутись до голови райдержадміністрації з питань, які їх цікавлять. Згідно із затвердженим графіком протягом звітного періоду проведено 3 "гарячі" телефонні лінії 29.01.2016,  29.04.2016 та 29.07.2016, про що було опубліковано в районній газеті "Таврія" від 21.01.2016 № 3, від 28.04.2016 № 10 та від 28.07.2016 № 30 під час якої дзвінків  від громадян не надходило.

         8. В райдержадміністрації діє "телефон довіри", про що регулярно, щокварталу, надається оголошення в районній газеті "Таврія" (копія публікації додається), за яким громадяни можуть звернутися з інформацією про факти зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної влади. Але  протягом 9 місяців 2016 року на "телефон довіри" дзвінків не надходило.

         Відповідно до вимог оновленого Закону України «Про звернення громадян» з  грудня 2015 року в райдержадміністрації запроваджено електронну форму направлення письмових звернень громадян. Письмові звернення в електронній формі направляються на адресу електронної пощти Токмацької райдержадміністрації або через відповідну форму «Звернутися до Токмацької районної державної адміністрації» на веб-сайті Токмацької райдержадміністрації у розділі «Звернення громадян». За 9 місяців 2016 року надійшло 2 таких звернення.

         9. Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації, здійснюється контроль за станом цієї роботи  в структурних підрозділах райдержадміністрації. Згідно графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян у 2016 році, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.01.2016 № 2  "Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2016 році", за 9 місяців 2016 року було заплановано та  здійснено 15 перевірок: 7 - в сільських радах та  1- в Молочанському міськвиконкомі (в т.ч. 3 - комплексні), 7 – в  структурних підрозділах райдержадміністрації, в тому числі 1- в управлінні Держземагенства у Токмацькому районі Запорізької області. Оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та в сільських радах проведено за критеріями, визначеними постановою Кабінету міністрів України від 24.06.2009 № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади". За результатами перевірок підготовлено довідки в яких вказано на виявлені недоліки та надано методичну допомогу. Загалом, за даними перевірок встановлено, що робота із зверненнями громадян в сільських радах, в структурних підрозділах райдержадміністрації відповідає вимогам, установленим законодавством.

         10. Для підвищення рівня правової освіти населення, роз"яснення прав і свобод людини та способів їх захисту, повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в Токмацькій райдержадміністрації  юридичним відділом апарату райдержадміністрації надається  безкоштовна первинна правова допомога особам, що перебувають під юрисдикцією України. Протягом звітного періоду 2016 року за правовою допомогою звернулось 25 осіб щодо вирішення питань різної тематики, більшу кількість займають питання вирішення земельних відносин на території району, приватизації майна та питання водного фонду.

         11. Загальна кількість звернень громадян, що надійшла на адресу райдержадміністрації за 9 місяців 2016 року збільшилась в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року на 28,36 %. Протягом  9 місяців 2016 року  від мешканців району та через органи вищого рівня в райдержадміністрацію надійшло 140 звернень, з них – 50 письмових та  90 - подано громадянами на особистих прийомах.

         Аналіз звернень свідчить, що більшість питань, порушених заявниками, потребують судового розгляду, але для цього необхідні матеріальні витрати. Тому заявники обирають простіший шлях вирішення своїх проблемних питань – звернення до органів виконавчої влади всіх рівнів. 

         За 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 22 колективних звернення, що становить 15,71 % від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2015 року – 19 звернень, що становить 18,45 %). За звітний період надійшло 4 повторних звернення, що також складає 2,86 %.

         З урахуванням колективних звернень впродовж січня-вересня 2016 року до райдержадміністрації звернулося 714 громадян ( в 2015 році – 362).

         За 9 місяців 2016 року від найменш соціально захищених категорій громадян отримано 96 звернень, або 68,57 % від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2015 року 53 звернення, або 51,46 %), у тому числі:

         - від пенсіонерів, ветеранів, інвалідів праці та загального захворювання – 63, або 45% від загальної кількості за цей період;

         - від "дітей війни" – 8, або 5,71%;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2, або 1,43%;

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 4, або 2,86 %;

- від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 5, або 3,57%;     

         - від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів – героїнь – 14, або 10%.

         Протягом звітного періоду 2016 року в зверненнях громадян було порушено 288 питань різної тематики.

Найбільш актуальними питаннями вважаються питання соціального захисту, які за підсумками звітного періоду 2016 року посіли першість в структурі тематики питань. Всього отримано 109 звернень цієї категорії, або 37,85 % від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2015 року – 29 одиниць, або 17,68 %).

Друге місце за актуальністю посідають питання аграрної політики і земельних відносин – 56 одиниці, або 19,44% від загальної кількості (за 9 місяців 2015 року - 25 одиниць, або 15,24% від загальної кількості), це питання безоплатної приватизації земельних ділянок, отримання та переоформлення державних актів на землю, виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, оплата за землю. 

Третє місце припадає на  питання  комунального господарства, їхня кількість, складає 42 одиниці або 14,58 % від загальної кількості (за 9 місяців 2015 року – 30, або 18,29 %). Це питання ремонту доріг, питання покращення надання комунальних послуг, зменшення тарифів на ці послуги та поліпшення житлових умов.

На четвертому місці знаходяться  питання охорони здоров»я – 19 звернень, або 6,6 %, п»яте  місце припадає на питання освіти та діяльності місцевих органів виконавчої влади, а саме по 14 одиниць, або по 4,86 %.

         Аналізуючи звернення мешканців району можно зробити висновок, що найбільш гострими залишаються питання водопостачання, стану та ремонту доріг, надання соціальної та матеріальної допомоги, газифікації сіл, транспортного сполучення, затримки у виплаті заробітної плати та інше. Всі ці звернення виникають в наслідок незадовільної роботи житлово-комунальних підприємств району з надання послуг населенню, через недостатнє фінансування відповідних програм, обмеженість коштів на вирішення поточних проблем.     

         Порівнюючи тематику звернень громадян до райдержадміністрації за 9 місяців 2016 року з аналогічним періодом минулого року слід зазначити, що значно збільшилась кількість звернень з питань соціального захисту, а саме з 29 одиниць до 109 одиниць (приріст склав 20,17%).

         Зокрема, від вищих органів державної влади України, до яких письмово звернулися жителі району, на розгляд та виконання до райдержадміністрації надійшло 7 звернень, що складає 5 % від загальної кількості звернень,  а саме: з Кабінету Міністрів України – 1, з Адміністрації Президента України – 1 та з облдержадміністрації – 5.

         На контролі в райдержадміністрації впродовж 9 місяців 2016 року перебувало 71 звернення, що становить 50,71 % від загальної кількості ( в 2015 році - 61 звернення, що становить 59,22 % від загальної кількості). Найбільш таких звернень надійшло від жителів Кіровської сільської ради та м.Молочанська. Всі звернення, що надійшли до Токмацької райдержадміністрації, своєчасно розглянуті та опрацьовані. Всі питання, що порушуються у зверненнях громадян, які є в компетенції райдержадміністрації, вирішуються. В інших випадках громадянам надається обґрунтоване письмове роз"яснення, куди вони мають звернутися для вирішення питання, за якою адресою та які матеріали для цього необхідні.

          Позитивно вирішено 16,43 % питань, що порушувались у 23 зверненнях (20,39 %  питань порушених у зверненнях, що розглядались  протягом 9 місяців 2015 року).

          Показовими є приклади позитивного вирішення проблем, а саме:

- на виїзному прийомі в березні  на території  Балківської сільської ради до голови райдержадміністрації звернулась мешканка с.Балкове Трифонова О.І., яка порушила питання стосовно надання матеріальної допомоги на проведення операції (видалення катаракти). Заявницю направлено на безкоштовне лікування.;

- на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернулась мешканка с. Жовтневе Павленко М.М. стосовно надання допомоги у придбанні дров, заявницю забезпечено дровами.

- на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернувся Пуцько Є.О., мешканець с.Трудове стосовно надання допомоги у працевлаштуванні. Питання вирішено, заявника працевлаштовано;

- на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернулась Товстоус Л.Є., мешканка с.Роботине щодо додаткової зупинки для дітей, які перевозяться «Шкільним автобусом» до с.Роботино, зупинку організовано та погоджено з усіма інстанціями про офіційне визначення;

- на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернулась Драган Н.М.., мешканка с.Ільченкове з проханням надання матеріальної допомоги для термінової реабілітації чоловіка після оперативного лікування, проведена відповідна робота для надання матеріальної допомоги на лікування чоловіка заявниці, а саме: направлені листи до депутатів районної ради, висвітлена інформація на офіційному ВЕБ сайті райдержадміністрації та особисто головою райдержадміністрації перераховано частину заробітної плати на рахунок заявниці;

- на особистому прийомі до голови райдержадміністрації звернулась  Ткаченко В., мешканка с.Роботине стосовно працевлаштування в м.Токмак, бажано до КУ Токмацької ЦРЛ молодшим медичним працівником, заявницю працевлаштовано.

         12. З Урядової гарячої лінії через облдержадміністрацію за 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 170 звернень, що на 97 одиниць більше ніж за 9 місяців 2015 року. З них 4 – анонімних. Майже всі звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії стосувались порядку нарахування та прискорення виплачення субсидій.

Всі ці звернення  знаходились на контролі керівництва райдержадміністрації. Відповіді на порушені питання надавались в строк без порушення терміну виконання та недопущенням надання неповних, необґрунтованих відповідей.  

         З Гарячої лінії Запорізької облдержадміністрації через КУ «Запорізький обласний контактний центр»       за звітний період 2016 року до райдержадміністрації надійшло 17 звернень, які всі розглянуті та надані відповіді вчасно без порушення терміну виконання.

         13. Відповідно до вимог п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 відомості про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, графіки особистих та виїзних особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та облдержадміністрації, функціонування "гарячої" телефонної лінії, телефону довіри та телефонної лінії постійно висвітлюється у засобах масової інформації та на ВЕБ-сайті райдержадміністрації. Так протягом звітного періоду 2016 року в районній газеті "Таврія" були опубліковані  довідки про підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2015 від 04.02.2015  № 5, довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року від 19.05.2016 № 20 та  про підсумки  роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2016 (копії публікацій додаються), а також ряд публікацій про проведення виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації «Голова району провів прийоми громадян» від 11.02.2016 № 6, «На прийомі у голови району - мешканці Остриківської сільради» від 23.02.2016 № 8 (копії публікації додається).

         14. Планування роботи із зверненнями громадян здійснюється шляхом внесення відповідних заходів до місячних та квартальних планів роботи загального відділу апарату райдержадміністрації.

          Щокварталу забезпечено складання статистичної звітності про стан організації роботи зі зверненнями громадян,  інформаційно-аналітичних довідок про заходи, спрямовані на забезпечення громадянам конституційного права на звернення.

15. Надаються методичні рекомендації щодо організації роботи зі зверненнями громадян Молочанському міському, сільським головам та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації.

         Питання щодо вимог чинного законодавства по роботі із зверненнями громадян, відповідно затвердженого графіку, постійно розглядаються на апаратних навчаннях з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та семінарах-нарадах з Молочанським міським та сільськими головами, на яких надаються методичні рекомендації щодо організації роботи із зверненнями громадян. Протягом звітного періоду 2016 року заплановано та проведено два апаратних навчання та один семінар-нарада,  а саме:

- 31.03.2016 року проведено апаратне навчання з працівниками та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на тему «Питання реорганізації роботи зі зверненнями громадян у зв»язку зі змінами у законодавстві";

- 15.04.2016 року на семінарі-нараді з Молочанським міським та сільськими головами розглянуто питання стосовно організації особистого прийому громадян в райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування;

- 27.05.2016 року  проведено апаратне навчання з працівниками та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на тему «Побудова системи контролю за виконавською дисципліною щодо термінів розгляду та змісту відповідей на звернення».

16. За поточний період 2016 року у Токмацькій райдержадміністрації не виявлено порушень стану виконавської дисципліни, несвоєчасного та неякісного  розгляду звернень з порушенням термінів надання відповіді.

17. На теперішній час облік звернень громадян в Токмацькій райдержадміністрації ведеться за допомогою прикладного ліцензійного програмного забезпечення системного електронного документообігу "OPTIMA-WorkFlow» з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян".

Аналіз роботи із зверненнями громадян, що надійшли у зазначений період 2016 року до райдержадміністрації, свідчить про певну результативність здійснюваних заходів, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення до органів державної влади відповідно до вимог чинного законодавства.

Таким чином в райдержадміністрації склалася система роботи із зверненнями громадян, яка спрямована на забезпечення об"єктивного, якісного і своєчасного розгляду звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, належної організації особистого та виїзного прийомів громадян відповідно до чинного законодавства, виконання вимог Указів, розпоряджень та доручень Президента України і залишається на постійному контролі.

 

 

 

Перший заступник голови

райдержадміністрації                                                                     О.А.Шпак

 

Читать далее

25 жовтня 2016

Конкурс

Токмацька районна державна адміністрація оголошує конкурс на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” - провідного спеціаліста відділу організаційної роботи апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” - провідного спеціаліста відділу організаційної роботи апарату

Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, провідний спеціаліст відділу організаційної роботи апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області:

1. На основі пропозицій першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації, планів роботи управлінь, відділів, служби райдержадміністрації складає квартальні, місячні плани (план заходів райдержадміністрації та районної ради) роботи райдержадміністрації, аналізує їх виконання. Складає квартальні, місячні плани роботи відділу, аналізує їх виконання. Формує оперативні плани роботи райдержадміністрації  на тиждень.

 2. Перевіряє, вивчає, аналізує та контролює організаційно-масову роботу, надає виконкомам Молочанської міської та сільських рад методичну і практичну допомогу, консультує з питань, віднесених до компетенції відділу.

 3. Організовує перевірки роботи виконавчих комітетів Молочанської міської та сільських рад щодо стану виконання ними делегованих повноважень органів виконавчої влади, узагальнює та аналізує  матеріали перевірок з цього питання, складає довідки.

 4. Готує проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

5. Готує щопівроку інформації про роботу із здійснення контролю за виконанням виконавчими комітетами Молочанської міської та сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади в Токмацькому районі.

6. Взаємодіє із засобами масової інформації. Організовує передплату періодичних друкованих видань.

7. Взаємодіє з регіональними організаціями політичних партій і рухів, громадськими організаціями, професійними спілками, релігійними громадами;

 8. Забезпечує організацію та проведення мітингів, конференцій, засідань “круглих столів”.

9. Сприяє організації просвітницьких кампаній для представників інститутів громадянського суспільства з метою ознайомлення їх з механізмами участі у формуванні та реалізації державної та регіональної політики, популяризації державної символіки.

10. Сприяє громадськості в організації заходів щодо надання допомоги Збройним Силам України, Національній гвардії України, Державній прикордонній службі України, розбудові територіальної оборони регіону, інформування населення з питань протидії екстремістській та терористичній діяльності.

11. Організовує разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації публічні заходи райдержадміністрації за участю представників інститутів громадянського суспільства.

12. Координує та методично підтримує взаємодію структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування з представниками інститутів громадянського суспільства.

13. Забезпечує підготовку і проведення разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування публічних громадських обговорень.

 14. Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього розпорядку

15. Виконує інші обов’язки, покладені на нього заступником керівника апарату, начальником відділу організаційної роботи апарату  райдержадміністрації та керівником апарату райдержадміністрації.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 2240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма П-2 ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2015 рік.

Документи приймаються до 17.00 14 листопада 2016 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації, вул. Революційна буд. 45,  м. Токмак, 71701.

Дата, час і місце проведення конкурсу

21 листопада 2016 року о 10.00, мала зала Токмацької райдержадміністрації, 71701, м.Токмак, вул. Революційна, 45

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Суліменко Олена Іванівна, (06178)2-86-35,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

І

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

1

 Освіта

 вища

 

 Ступінь вищої освіти

 молодший бакалавр або бакалавр

 

2

 Стаж роботи (тривалість у роках, у

 тому числі на посадах певної

 категорії)

 

 не потребує

3

 Володіння мовами

 

 вільне володіння державною мовою

ІІ

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

 Знання законодавства

1)    Конституція України;

2) Закон України  «Про державну службу»; 
3) Закон України «Про запобігання корупції»

 

2

 Професійні знання

 відповідно до посади з урахуванням вимог

 спеціальних законів

3

 Якісне виконання поставлених

 завдань

 - вміння працювати з інформацією;

 - орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

 - вміння вирішувати комплексні завдання;

 - вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

 

4

 Командна робота та взаємодія

 - вміння працювати в команді;

 - вміння ефективної координації з іншими;

 - вміння надавати зворотний зв'язок

 

5

 Сприйняття змін

 - виконання плану змін та покращень;

 - здатність приймати зміни та змінюватись

 

6

 Технічні вміння

  вміння використовувати комп'ютерне

 обладнання та програмне забезпечення,

 використовувати офісну техніку

 

7

 Особистісні компетенції

 - відповідальність;

 - системність і самостійність в роботі;

 - уважність до деталей;

 - наполегливість;

 - орієнтація на саморозвиток;

 - вміння працювати в стресових ситуаціях

 

 

Токмацька районна державна адміністрація оголошує конкурс на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – начальника відділу кадрової роботи апарату Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – начальника відділу кадрової роботи апарату

Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, начальник відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації:

1. забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в райдержадміністрації та підпорядкованих установах і разом з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо її вдосконалення;

2. Разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації та підпорядкованими установами розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну (на 5 років) потребу в кадрах;

3. Здійснює організаційне забезпечення роботи Ради по роботі з кадрами при райдержадміністрації, а також методичне та інформаційне забезпечення роботи кадрових служб підпорядкованих установ;

4. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань (особові справи працівників, звільнення або призначення яких здійснюється головою районної державної адміністрації, на керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації – контрольні особові справи). Аналізує якісний склад державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;

         5. Вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо її вдосконалення роботи з резервом кадрів в райдержадміністрації;

         6. Вносить рекомендації керівництву райдержадміністрації про зарахування до кадрового резерву державних службовців при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації);                          7. Вивчає разом з іншими підрозділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад райдержадміністрації, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та її проходженням, ознайомлює із Загальними правилами поведінки державного службовця, контролює добір і розстановку кадрів в райдержадміністрації та підпорядкованих установах;

8. Здійснює організаційно-технічне забезпечення роботи конкурсної комісії. Приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження при прийнятті та у зв’язку з проходженням державної служби. Здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;

 9. Розглядає та вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посади державних службовців, разом з відповідними підрозділами готує документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;              

10.    Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників  райдержадміністрації,  керівників та заступників керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підпорядкованих установ;

11. Планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результативності роботи державного службовця періодичне переміщення його по службі в райдержадміністрації, а також переведення до іншого державного органу чи в іншу місцевість за його згодою;

12. Оформляє документи про прийняття Присяги, присвоєння рангів (за наявності подання керівників структурних підрозділів та начальників відділів апарату райдержадміністрації) державним службовцям, вносить про це записи в трудові книжки працівникам апарату та не самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації;

13. Обчислює стаж роботи державної служби державним службовцям апарату та не самостійних відділів та управлінь райдержадміністрації, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та надання відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників райдержадміністрації;

         14. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу;

         15. Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і збереженням трудових книжок та особових справ працівників апарату та не самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації;

         16. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури райдержадміністрації та штатного розпису, контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах райдержадміністрації.

17. Здійснює погодження положень про відділи та структурні підрозділи райдержадміністрації.

18. Бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, а також контролює проведення цієї роботи у підпорядкованих установах.

19. Разом в іншими структурними підрозділами здійснює контроль в райдержадміністрації та підпорядкованих їй установах за дотриманням Закону України “Про державну службу” та інших актів законодавства з питань  кадрової роботи та державної служби;

20. Здійснює перевірки стану роботи у структурних підрозділах райдержадміністрації щодо дотримання Законів України “Про державну службу” і “Про засади запобігання і протидії корупції” та інших нормативних актів з питань державної служби і кадрової роботи.

21. Забезпечує планування службової кар’єри та аналізує ефективність роботи персоналу;

22. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі за кордоном, щодо себе і членів сім’ї;

23. Проводить звірку облікових даних голови, заступників голови, керівника апарату, працівників апарату, керівників, заступників керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Готує інформацію про зміну облікових даних державних службовців III-V категорій і надає її до апарату облдержадміністрації.

24. Здійснює ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ державних службовців  третьої – сьомої категорії, використання його даних у межах повноважень органу виконавчої влади, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної комп’ютерної системи “Кадри” та своєчасної підготовки і подання до управління державної служби Національного агентства України з питань державної служби в Запорізькій області.

25. Забезпечує роботу військово-облікового столу, веде облік військовозобов’язаних та призовників в райдержадміністрації;

26. Веде в райдержадміністрації консультативно-методичну роботу з питань державної служби та роботи з кадрами.

27. Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;

28. Бере участь у нарадах та інших заходах, що проводяться в райдержадміністрації;

29. Контролює терміни виконання контрольних та інших документів, одержаних відділом;

30.  Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку;

2.31. В межах своїх повноважень керує діяльністю працівників відділу.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 3101 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма П-2 ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2015 рік.

Документи приймаються до 17.00 14 листопада 2016 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації, вул. Революційна буд. 45,  м. Токмак, 71701.

Дата, час і місце проведення конкурсу

18 листопада 2016 року о 10.00, мала зала Токмацької райдержадміністрації, 71701, м.Токмак, вул. Революційна, 45

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Щербіна Катерина Петрівна, (06178) 2-86-35, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Вимоги до професійної компетентності

І

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Освіта                                                    

 вища

2

Ступінь вищої освіти

магістр

3

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

стаж роботи відповідно до підпунктів 2-4 частини другої статті 20 Закону України «Про державну службу»

4

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

ІІ

 

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Знання законодавства

Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»

2

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

3

Лідерство

вміння обґрунтувати власну позицію

4

Прийняття ефективних рішень

- вміння вирішувати комплексні завдання;

- аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

- вміння працювати при багатозадачності

5

Комунікація та взаємодія

співпраця та налагодження партнерської взаємодії

6

Впровадження змін

здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них

7

Управління організацією роботи та персоналом

організація і контроль роботи

8

Особистісні компетенції

вміння працювати в стресових ситуаціях

       

 

Читать далее

24 жовтня 2016

Токмацька районна державна адміністрація повідомляє

Токмацька районна державна адміністрація повідомляє, що 19.10.2016 відбувся конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства Токмацької районної державної адміністрації.

Результати конкурсу:

1. Суліменко Андрій Миколайович - переможець конкурсу (загальна сума балів - 47);

2. Бойко Анжеліка Михайлівна - другий за результатами конкурсу кандидат (загальна сума балів - 41)

Читать далее

Токмацька районна державна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” - головного спеціаліста відділу економічного розвитку і торгівлі Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

Токмацька районна державна адміністрація оголошує конкурс на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” - головного спеціаліста відділу економічного розвитку і торгівлі Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” - головного спеціаліста відділу економічного розвитку і торгівлі

Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації:

1. Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних і юридичних осіб;

2. Аналізує стан і тенденції соціально – економічного розвитку району, проводить оцінку внутрішньорегіональної диференціації економічного, соціального розвитку;

3. Розробляє проект регіональної стратегії розвитку, забезпечує координацію виконання регіональної стратегії розвитку та підготовку звітів про її виконання;

4. Бере участь у розробленні проектів, прогнозів економічного і соціального розвитку України на середньо- та короткостроковий період  і загальнодержавних програм економічного, соціального розвитку, інших державних цільових програм, забезпечує координацію виконання завдань, визначених цими програмами на території району;

5. Розробляє проект програми розвитку малого підприємництва забезпечує її виконання, здійснює моніторинг виконання;

6. Сприяє формуванню інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва;

7. Сприяє розвитку міжрегіонального співробітництва суб’єктів малого і середнього підприємництва;

8. Готує пропозиції щодо виділення коштів із резервного фонду районного, обласного та державного бюджетів;

9. Розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату;

10. Бере участь у підготовці пропозицій щодо визначення  середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності;

11. Аналізує стан і тенденції розвитку промисловості, транспорту і зв’язку, та вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо забезпечення сталого розвитку відповідних галузей економіки, підвищення конкурентоспроможності;

12. Сприяє розвитку регіонального ринку транспортних послуг та послуг зв’язку, координації роботи транспорту, оптимізації мережі маршрутів, по яких здійснюється перевезення пасажирів на приміських маршрутах району;

13. Бере участь у:

- розроблені та виконанні цільових програм розвитку промисловості, транспорту і зв’язку;

- здійсненні заходів щодо залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги, спрямованих на розвиток промисловості, транспорту та зв’язку;

- у визначенні пріоритетів розвитку відповідних сфер, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та підготовці пропозицій із зазначених питань, спрямованих на забезпечення сталого розвитку району та організацію надання послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності;

14. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної, обласної державної адміністрації;

15. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних рад;

16. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

17. Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 2585 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма П-2 ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2015 рік.

Документи приймаються до 17.00 10 листопада 2016 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації, вул. Революційна буд. 45,  м. Токмак, 71701.

Дата, час і місце проведення конкурсу

16 листопада 2016 року о 10.00, мала зала Токмацької райдержадміністрації, 71701, м. Токмак, вул. Революційна, 45

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Суліменко Олена Іванівна, (06178)2-86-35, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

 1        Освіта                                                     вища

2

Ступінь вищої освіти

молодший бакалавр або бакалавр

3

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

не потребує

4

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

                                                           СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

 

1

Освіта

спеціальність економічного спрямування

2

Знання законодавства

1)                        Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про розвиток та державну підтримку малого та середнього підприємництва в Україні»;

6) Закон України «Про інвестиційну діяльність»;

7) Закон України  «Про індустріальні парки»;

8) Закон України  «Про автомобільний транспорт»;

9) Закон України  «Про енергозбереження»

3

Професійні знання та технічні вміння

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів,  вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

4

Спеціальний досвід роботи

стаж роботи за економічними спеціальностями

5

Знання сучасних інформаційних технологій

програмне забезпечення Word, Exсel.

6

Особисті якості

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) вміння працювати з інформацією;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Читать далее

Календар

<< < жовтня 2016 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Реєстрація

Про головне

KERP1

ugl

KERZ1

Gromadska Rada

DJ

Національний проект «Нове життя»

REMD

Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»

Strategia

Запозичення під державні гарантії

MSRR

ZORM

Програма забезпечення продовольчої безпеки Запорізької області на 2011-2015  роки

200-rokiv TG_Shevchenko

PNKh

ECO

Zapobigania_korypcia

ZOTIC

PROON

OSBB

ZOD_TRK

ZP

AB