ТОКМАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Меню

Важливо

AmKU

NADS

UVPZp

AB

ZRCZ

DPAZO

GUMNSUZp

PFZU

OCPVM

ZOMR

DFSMJB

03 жовтня 2017

На запорізький «InCo Forum» збираються інвестори з 50 країн світу

У Запоріжжі 11-13 жовтня відбудеться ІІ Міжнародний інвестиційний форум «InCo Forum-2017»: кооперація громад і бізнесу». Цього року очікується, що у його роботі візьмуть участь  представники з близько 50 країн світу: торгово-економічних місій посольств іноземних держав,  ділових кіл,  міжнародних організацій,  інвестори, топ-менеджери провідних компаній, експерти. Про це під час брифінгу повідомили начальник Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації Артур Бойко та віце-президент Запорізької торгово-промислової палати Дмитро Антонюк.

Захід ініційовано Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Запорізькою обласною державною адміністрацією, обласною та міською радами, Агенцією регіонального розвитку, Запорізькою торгово-промисловою палатою, Центром розвитку місцевого самоврядування.

Як підкреслив Артур Бойко, «InCo Forum-2017» є логічним продовженням минулорічного заходу, який відбувся вперше.  Проте цього року захід організовано, враховуючи сучасні потреби та розвиток соціально-економічних відносин, тому  відбудеться в новому форматі та буде орієнтовано на децентралізацію, розвиток об’єднаних територіальних громад та залучення іноземних інвестицій.

- Запорізька область має потужний потенціал для розвитку, але він найчастіше залишається «в тіні», тим паче – для іноземних інвесторів. Головна мета проведення цього масштабного заходу – відкрити потенціал регіону для інших країн, залучити інвестиції для реалізації цього потенціалу. Очікуємо, що об’єднані територіальні громади стануть новими центрами економічного зростання, - зазначив Артур Бойко. 

Основна частина заходів у рамках форуму відбудеться 12 жовтня у виставковому центрі «Козак-Палац». Більш детально про плану їх проведення розповів Дмитро Антонюк. Так, цього року обрано три основні тематичні напрямки форуму: імплементація міжнародного досвіду, залучення інвестицій та розвиток кооперації між представниками громад і виробниками товарів та послуг.

У практичному вимірі стоїть завдання досягти економічного зростання новостворених територіальних об’єднаних громад, підтримки малого та середнього бізнесу шляхом створення інвестиційно привабливих територій. Для потенційних інвесторів  розроблено інвестиційний паспорт не лише Запорізької області, а й кожної об’єднаної громади окремо.

Одночасно з форумом у виставковому центрі «Козак-Палац» працюватимуть спеціалізовані виставки та тематичні експозиції: експозиція об’єднаних територіальних громад, виставка «Енергозбереження та будівництво», виставка малого та середнього бізнесу.

Нагадаємо, перший міжнародний форум інтеграції та кооперації «InCo Forum» відбувся 11-12 жовтня 2016 року. Захід успішно представив оновлений формат Запорізького міжнародного інвестиційного форуму (ZIIF), який щорічно проводиться у Запоріжжі з 2007 року. Минулого року у роботі форуму взяли участь Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, дипломати високого рангу, спікерами заходу стали понад 40 авторитетних експертів з України, Австрії, Білорусі, Німеччини, Казахстану, Канади, Китаю, Македонії, ОАЕ, Польщі, Чехії та  інших країн. Загалом у тематичних секціях та засіданнях взяли участь понад 1,5 тисячі учасників. Організатори впевнені, що цьогорічний форум  буде не менш масштабним та ефективним.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читать далее

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б”

                                                                                 

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови районної                                            державної адміністрації

 

           03.10.2017  № 81 -К 

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – начальника відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, начальник відділу агропромислового розитку Токмацької райдержадміністрації Запорізької області виконує наступні функції:

 

 2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділа агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації;

2.2. Розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу;

2.3. Забезпечує виконання покладених на відділ  завдань щодо реалізації державної політики у сфері , дорученій відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації;

2.4. Погоджує структуру та штатний розпис відділу  агропромислового розвитку та погоджує його з відповідним керівництвом районної державної адміністрації, положення про відділ агропромислового розвитку, посадові інструкції працівників відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації.

2.5. Керує розробкою проектів складних програм, аналітичних матеріалів, балансових розрахунків, планових показників, комплексів заходів, пропозицій, прогнозів розвитку у сфері відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації.

2.6. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу агропромислового розвитку, вживає необхідних заходів щодо їх поліпшення.

2.7. Вживає заходів щодо вдосконалення співпраці відділу агропромислового розвитку з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, представницькими органами, органами місцевого самоврядування, державного нагляду та контролю, правоохоронними органами, а також з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.

2.8. Організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством.

2.9. Забезпечує роботу з ведення діловодства в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації.

2.10. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації.

 2.11. Організовує виробництво і закупівлю сільськогосподарської продукції та продовольства для регіональних потреб;

 2.12. Складає економічний аналіз та прогнозування розвитку сільського господарства, харчової та переробної промисловості на рівні району;

 2.13. Здійснює моніторинг аграрної реформи, сприяє демонополізації виробництва і розвитку конкуренції, розвитку ринкової інфраструктури, створенню рівних умов  для розвитку усіх форм власності та господарювання в агропромисловому виробництві, надає методологічну допомогу сільськогосподарським підприємствам в процесі реформування;

 2.14. Бере участь у забезпеченні виконання державних і регіональних програм соціального розвитку села.

 2.15. Вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та працівників сільськогосподарських підприємств;

 2.11. Розробляє на рівні району баланси забезпечення  потреб населення у продовольстві, бере участь у забезпеченні формування державних ресурсів сільськогосподарської продукції;

 2.12. Готує пропозиції до проектів програм економічного та соціального розвитку району з питань, що відносяться до компетенції відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації;

 2.13. Аналізує тенденції розвитку сільськогосподарського виробництва в районі, готує пропозиції, які спрямовані на поглиблення реформ в аграрному секторі економіки;

 2.14. Координує роботу сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності та господарювання;

 2.15. Сприяє забезпеченню сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності та господарювання матеріально-технічними ресурсами;

 2.16. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та вживає заходи  щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг;

 2.17. Виконує інші функції, що випливають з покладених на відділ завдан;

2.18. Забезпечує розгляд звернень громадян і їх об`єднань, щодо земельних питань та за результатами розгляду готує проекти в межах повноважень з цих питань розпоряджень голови Токмацької РДА.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 5000грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка (форма П-2 ДС);

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік;

Документи приймаються до 17:00 30 вересня 2017 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації, вул. Центральна (Революційна) буд. 45,  м. Токмак, 71701.

Дата, час і місце проведення конкурсу

05 жовтня 2017 року о 10.00, каб. № 40 Токмацької райдержадміністрації, 71701, Запорізька обл., м. Токмак, вул. Центральна (Революційна), 45

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Щедра Надія Олександрівна, (06178) 2-86-35,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища

2

Ступінь вищої освіти

магістр

3

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

4

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

                                                           СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

 

1

Знання законодавства

1)  Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Земельний кодекс України

2

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

3

Лідерство

вміння обґрунтувати власну позицію;

4

Прийняття ефективних рішень

- вміння вирішувати комплексні завдання;

- аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

- вміння працювати при багатозадачності;

- вміння працювати з великими масивами інформації;

5

Комунікація та взаємодія

співпраця та налагодження партнерської взаємодії

6

Впровадження змін

здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них

7

Управління організацією роботи та персоналом

 організація і контроль роботи

8

Особисті компетенції

вміння працювати в стресових ситуаціях

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                                          Т.О. Забавська

                                                          

Читать далее

Календар

<< < жовтня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Реєстрація

Про головне

KERP1

ugl

KERZ1

Gromadska Rada

DJ

Національний проект «Нове життя»

REMD

Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»

Strategia

Запозичення під державні гарантії

MSRR

ZORM

Програма забезпечення продовольчої безпеки Запорізької області на 2011-2015  роки

200-rokiv TG_Shevchenko

PNKh

ECO

Zapobigania_korypcia

ZOTIC

PROON

OSBB

ZOD_TRK

ZP

AB