ТОКМАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Меню

Важливо

AmKU

NADS

UVPZp

AB

ZRCZ

DPAZO

GUMNSUZp

PFZU

OCPVM

ZOMR

DFSMJB

05 жовтня 2017

Цієї осені ми даємо старт важливим реформам – Президент

Президент Петро Порошенко наголошує на важливості впровадження реформ у освітній, пенсійній, судовій, медичній сферах слідом за відновленням економічного зростання після глибокої кризи, спричиненої війною та гібридною агресією Росії.

«Освітня реформа не єдина, якій ми даємо старт цієї осені. Вчора Верховна Рада, нарешті, дала зелене світло пенсійній реформі, переконливою більшістю підтримавши відповідний закон», - сказав  Президент під час зустрічі з колективом Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Шевченка в рамках робочої поїздки на Чернігівщину.

Глава держави подякував народним депутатам за рішучі зміни, які підтримує Верховна Рада. «Надзвичайно важливо – освітня, пенсійна, судова, медична (реформи – ред.). І це все протягом декількох тижнів. Коли ще Україна мала такі темпи реформ?», - зауважив він.

За словами Президента, пенсійна реформа в цілому розрахована на тривалу стратегічну перспективу. «Але дуже важливо, що вже в найближчі місяці мільйони пенсіонерів отримають підвищені пенсії. При чому це не роздача грошей перед виборами, а це реалізація нашої стратегії», - підкреслив Петро Порошенко.

Він нагадав про підвищення мінімально заробітної плати вдвічі – з 1600 грн. до 3200 грн. Незважаючи на побоювання, що це викличе заборгованість по зарплаті та пенсіям, – все вдалось зробити. Також спільно з Урядом, Парламентом було забезпечено зростання середньої заробітної плати і зростання надходжень, незважаючи на пониження ставки єдиного соціального внеску, надходжень до Пенсійного фонду.

Петро Порошенко підкреслив, що сьогодні створено можливість, щоб відновити справедливість. «Ті, хто більше працював, мають отримувати більшу пенсію. Той, хто мав більш високу заробітну плату і більше вніс до Пенсійного фонду, має всі підстави розраховувати на те, що в нього буде і пенсія більша. І не можуть отримувати однакову пенсію той, хто пропрацював 10 років, і той, хто пропрацював 40 років. Бо вони внесли різну частину до Пенсійного фонду», - пояснив Глава держави. При цьому, він підкреслив, що підвищення пенсійного віку, яким всю країну лякала опозиція, не відбуватиметься.

«Я зараз відчуваю певне моральне задоволення, бо відновивши економічне зростання після глибокої кризи, спричиненої війною, гібридною агресією РФ, ми, нарешті, змогли зробити перший крок, щоби бодай трохи полегшити життя старшим українцям. Вони так важко й болісно пережили це лихоліття», - підкреслив Президент.

Він також додав, що це рішення можна було прийняти трохи раніше, якби деякі безвідповідальні політикани у Верховній Раді, зловживаючи правом опозиції, не блокували процес. «Друзі мої, це з їх милості Верховна Рада на кілька тижнів запнулася на розгляді тисяч і тисяч технічних поправок до законопроектів (щодо судової реформи – ред.)», - зазначив Президент та додав, що більшість з них носили навмисний технічний характер: то прибрати кому, то слова переставити, то замість коми крапку написати, чи наголос змінити. «Багато часу згаяли. Парламент працює в пленарному режимі два тижні на місяць. І це був втрачений місяць», - сказав він.

В той же час, Президент підкреслив, що деякі дуже суттєві поправки, направлені на захист прав і свобод (громадян – ред.) Верховна Рада підтримала, «полову відсіяли і Закон ухвалили». «Його прийняття зараз відкриває шлях до дуже важливої третьої реформи – реформи судової, яка після початку роботи нового Верховного Суду, нарешті, починає втілюватися в життя», - зазначив він.

За його словами, зміни до кодексів – це найбільш продумане впорядкування судового процесу та приведення його у відповідність до найкращих світових практик. До розробки змін було залучено велику кількість українських і міжнародних експертів.

Глава держави підкреслив, що очікує цей законопроект на підпис протягом декількох днів.

Президент також зазначив, що на фініші зараз і конкурс суддів до Верховного Суду. Завдяки змінам до Конституції щодо судової реформи вдалось прибрати старий корумпований суд, де українці не могли знайти правди і справедливості. Нині одночасно всі судді Верховного Суду і вищих спеціалізованих судів йдуть у відставку. Хто хоче – на новий, ефективний прозорий конкурс. Кожного кандидата має перевірити НАБУ, кожен має заповнити електронну декларацію, яка перевіряється Національним агентством із запобігання корупції. Крім того, створений інструмент громадського контролю – Вища рада доброчесності, яка може висловити будь-яку інформацію, яка стала їм відома, і ця інформація потребує ретельної перевірки.

«Весь цей конкурс зайняв майже рік. Комусь здається, що це – занадто довго. Можливо. Але цей рік продемонстрував Україні і всьому світові, що Україна здатна провести безпрецедентний відбір кандидатів на дуже високому рівні. Мені приємно, що європейські експерти високо оцінили відкритість всіх процедур та якість конкурсу. Більше того, навіть пропонують використовувати наш досвід для інших країн», - зазначив Петро Порошенко.

«Тож звертаю увагу тих, хто кожного дня роздмухує «зраду», що Верховний Суд запрацює вже цього року. І, без сумніву, це буде найкращий його склад за всі роки незалежності. Його суддями вперше стануть науковці, представники найкращих українських правових шкіл. Його суддями вперше стануть адвокати та відомі правозахисники, які роками відстоювали інтереси простих українців в Європейському суді з прав людини, а також судді першої та другої інстанцій», - підкреслив Президент.

Читать далее

Костянтин Бриль: «Якщо наведення ладу із земельними питаннями вже піднято на високий рівень, ми маємо показати результат»

Під керівництвом голови облдержадміністрації Костянтина Бриля відбулося засідання обласної робочої групи з організації проведення в області заходу «Врожай-2017».

Як наголосив Костянтин Бриль, головними індикаторами ефективності проведення заходу «Врожай-2017» є сума додаткових надходжень до бюджетів; кількість легалізованих робочих місць; кількість зареєстрованих правочинів (договорів оренди землі, права власності, інших), а також кількість виявлених та усунених порушень.

За словами заступника директора Департаменту агропромислового розвитку ОДА Андрія Полякова, в поточному році в рамках заходу «Врожай-2017» було обстежено 2 мільйони 34 тисячі га із 2100 млн. гектарів сільгоспугідь, що підлягали моніторингу, що становить 97%. Висновки робочих груп такі: 93% використовується згідно з документіами; 5% - не використовується; 2% -  використовуються без документів.

Завдяки активній роботі до оподаткування земельних ділянок додатково залучено: 1 892,7 га - за рахунок реєстрації 83 договорів оренди державної форми власності; 891,7 га - за рахунок укладання п’яти  додаткових угод до діючих договорів оренди державної форми власності; 7 730,3 га - за рахунок реєстрації 1 438 договорів оренди земельних паїв з громадянами. В підсумку річні додаткові надходження до місцевих бюджетів склали: 2,9 мільйона гривень – від плати за землю та 2,9 9 мільйона гривень - єдиний податок четвертої групи.

Результатами діяльності робочих груп «Урожай 2017» також стали збільшення розміру заробітної плати 2309 фізичним особам та добровільне оформлення 2507 найманих працівників.

Окремої уваги заслуговує  організація роботи щодо виявлення безхазяйних посівів сільгоспкультур. За матеріалами прокуратури та Нацполіції в Запорізькій області, в рамках кримінального провадження до органів ДФС надійшов 41 матеріал щодо виявлення безхазяйних посівів. Зокрема, були виявлені та реалізовані сім фактів безхазяйних посівів на 453,6 тисячі гривень; по 23 відпрацьованим матеріалам статус безхазяйних посівів не підтвердився у зв’язку з встановленням осіб, які  самовільно зайняли земельні ділянки та в підсумку відшкодували завдану шкоду державі; по одному матеріалу врожай соняшника, що буде зібрано із земельних ділянок загальною площею 69 гектар, буде передано в раціоналізацію (очікувана сума надходжень від реалізації – 62,9 тисячі гривень), ще по 10 матеріалах органами ДФС спільно з правоохоронцями проводиться робота щодо підтвердження відсутності власників посівів сільгоспкультур.

Не обійшли стороною учасники засідання і проблемні питання. Так, за результатами аналізу виконання місцевими робочими групами завдань заходу «Врожай-2017» було встановлено, що моніторинг стану використання сільськогосподарських земель становить 95%. При цьому, внаслідок перевірки обласною виїзною мобільною групою встановлено, що в більшості випадків місцевими робочими групами не здійснювалися виїзди на місця, а інформація стосовно землекористувачів та площі посівів у матеріалах моніторингу вносилась за поданням представників місцевих органів самоврядування (сільрад), та навіть за інформацією самих аграріїв.

Неспроможність об'єктивного фіксування стану використання сільгоспземель обумовлена фінансовою залежністю районних робочих груп від лояльності районної ради та можливістю місцевого бюджету, з якого і фінансуються основні витрати на моніторинг (бензин, придбання техніки для фіксації тощо) Як приклад була наведена ситуація в Приморському районі, де внаслідок не прийняття районною радою програми заходу «Врожай-2017» моніторинг проведено із запізненням і лише на 65%.

Очільник регіону нагадав, що за ініціативою Уряду та на підставі розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації було створено регіональний оперативний штаб із протидії протиправному поглинанню та силовому захопленню сільськогосподарських підприємств. З метою забезпечення ефективного реагування та комплексного підходу до проблеми до складу антирейдерського штабу залучені представники органів прокуратури, поліції, Служби безпеки України, територіальних управлінь юстиції, провідних аграрних організацій та об’єднань області. Тож завдяки активній роботі антирейдерів  наш регіон не має таких жахливих та масових прикладів захоплення врожаю у місцевих фермерів.

Підбиваючи підсумки засідання, Костянтин Бриль наголосив, що завданнями для робочих груп на 2017 рік стануть якісне продовження заходу «Врожай» у 2017 році; правова оцінка виявлених земельних порушень; ефективне податкове адміністрування діяльності сільгосптоваровиробників та наповнення місцевих бюджетів платою за землю.

- Найголовніше, аби з року в рік наші робочі групи не документували одні й ті самі порушення, тоді як хтось міг уникнути відповідальності. Неважливо, чиї це недопрацювання. Якщо питання наведення ладу із земельними питаннями вже піднято на високий рівень, ми маємо показати результат, - наголосив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.

Очільник регіону також представив присутнім нового керівника Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА Олега Макаревича та директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА Оксану Матвіїшину.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читать далее

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян в Токмацькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2017 року

1. Протягом 9 місяців 2017 року районною державною адміністрацією здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", інших законодавчих та нормативно-правових актів.

         2. Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік розглянуто 05.04.2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації. За наслідками розгляду питання видано розпорядження голови райдержадміністрації від 12.04.2017 № 115 "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2016 році та вдосконалення відповідної роботи у 2017 році", в якому вказано на посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи  зі зверненнями громадян та об"єктивне вирішення порушених у зверненнях проблемних питань.

         3. З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян протягом  9 місяців 2017 року  видано ще одне розпорядження голови райдержадміністрації від 03.01.2017 № 1 "Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році".

         4. На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в райдержадміністрації продовжена практика заслуховування звітів керівників структурних підрозділів та голів сільських рад про стан роботи із зверненнями громадян згідно із затвердженим графіком перед головою райдержадміністрації. За звітний період 2017 року заплановано та заслухано 18 звітів начальників структурних підрозділів райдержадміністрації та  голів сільських рад по даному напрямку роботи, а саме: сільських голів - 10 звітів, 1- Молочанського міського голови та 7 звітів начальників структурних підрозділів.

         5. Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008     № 109/2008 забезпечено щомісячне проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, згідно затвердженого графіку, яку очолює голова Токмацької райдержадміністрації.  За 9 місяців 2017 року заплановано та проведено 9 засідань  комісій (25.01.2017, 23.02.2017, 30.03.2017, 27.04.2017, 26.05.2017, 27.06.2017, 31.07.2017, 30.08.2017 та 28.09.2017).

         6. Особисті та виїзні  прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації здійснювалися згідно із розпорядженням голови райдержадміністрації від 14.11.2016 № 414 "Про затвердження графіків проведення особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації". Затвердженими  графіками передбачено проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації не рідше шести  разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів. Графіки проведення особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації та облдержадміністрації оприлюднюються в на сайті райдержадміністрації. Також у рубриці "Звернення громадян" веб-сайту райдержадміністрації періодично розміщуються графіки проведення прямих "гарячих" телефонних ліній та щоквартальні графіки проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Всього згідно з графіками особистого прийому протягом січня-вересня 2017 року керівництвом райдержадміністрації заплановано 225 прийомів (з них : 153 – особистих та 72 особистих виїзних),  проведено – 116 (з них: особистих – 106 та  за місцем проживання громадян – 10). Виїзні прийоми не відбулися у зв"язку з рядом поважних причин, а саме: з  кадровими змінами, відпустками та відрядженнями керівництва райдержадміністрації. На особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації за звітний період 2017 року отримано 30  звернень, в т.ч. 1 звернення з Телефонної лінії райдержадміністрації, або 48,39 % від загальної кількості звернень. На особистому та виїзному прийомі головою райдержадміністрації прийнято  27 громадян, проти 155 у 2016 році, першим заступником, заступником голови та керівником апарату   райдержадміністрації – 13 громадян, проти 23 у 2016 році. Громадянами піднімалися різноманітні  питання. Найактуальнішими є звернення громадян, де порушуються питання аграрної політики і земельних відносин, надання земельної ділянки, оренда земельних паїв та розрахунки за здані в оренду паї. Всі звернення розглянуто, надано роз"яснення на місці та можливу допомогу по суті порушених питань.

         7. Запроваджено щоквартальне проведення прямих "гарячих" телефонних ліній з керівництвом райдержадміністрації, де громадяни можуть звернутись до голови райдержадміністрації з питань, які їх цікавлять. Згідно із затвердженим графіком протягом звітного періоду проведено 3 "гарячі" телефонні лінії 25.01.2017, 28.04.2017 та 28.07.2017, про що було опубліковано в районній газеті "Таврія" від 19.01.2017 № 3, телефонограмою сільським радам та оголошення розміщено на веб-сайті райдержадміністрації, під час яких дзвінків  від громадян не надходило.

Також відповідно до вимог оновленого Закону України «Про звернення громадян» з  грудня 2015 року в райдержадміністрації запроваджено Телефонну лінію райдержадміністрації, яка діє протягом робочого часу Токмацької райдержадміністрації з перервою на обід. За 9 місяців 2017 року надійшло 1 таке колективне звернення від жителів села Заможнє, Жовтневої сільської ради стосовно підтоплення села. За результатами розгляду телефонного звернення були вжитті заходи щодо вирішення зазначеного питання та заплановані заходи щодо усунення факторів які привели до підтоплення вищезазначеної ділянки автошляху, про що повідомлено заявникам.

         8. В райдержадміністрації діє "телефон довіри", за яким громадяни можуть звернутися з інформацією про факти зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної влади. Але  протягом 9 місяців 2017 року на "телефон довіри" дзвінків не надходило.

         Відповідно до вимог оновленого Закону України «Про звернення громадян» з  грудня 2015 року в райдержадміністрації запроваджено електронну форму направлення письмових звернень громадян. Письмові звернення в електронній формі направляються на адресу електронної пощти Токмацької райдержадміністрації або через відповідну форму «Звернутися до Токмацької районної державної адміністрації» на веб-сайті Токмацької райдержадміністрації у розділі «Звернення громадян». За 9 місяців 2017 року надійшло 7 таких звернень. Вони розглянуті та надані відповіді заявникам.

         9. Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації, здійснюється контроль за станом цієї роботи  в структурних підрозділах райдержадміністрації. Згідно графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян у 2017 році, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 03.01.2017 № 1  "Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2017 році", за 9 місяців 2017 року було заплановано та  здійснено 13 перевірок: 7 - в сільських радах та  1- в Молочанському міськвиконкомі (в т.ч. 3 - комплексні), 5 – в  структурних підрозділах райдержадміністрації. Оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та в сільських радах проведено за критеріями, визначеними постановою Кабінету міністрів України від 24.06.2009 № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади". За результатами перевірок підготовлено довідки в яких вказано на виявлені недоліки та надано методичну допомогу. Загалом, за даними перевірок встановлено, що робота із зверненнями громадян в сільських радах, в структурних підрозділах райдержадміністрації відповідає вимогам, установленим законодавством.

         10. Для підвищення рівня правової освіти населення, роз"яснення прав і свобод людини та способів їх захисту, повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в Токмацькій райдержадміністрації  юридичним відділом апарату райдержадміністрації надається  безкоштовна первинна правова допомога особам, що перебувають під юрисдикцією України. Протягом звітного періоду 2017 року за правовою допомогою звернулось 37 осіб щодо вирішення питань різної тематики, більшу кількість займають питання вирішення земельних відносин на території району, приватизації майна та питання водного фонду. Протягом кварталу було здійснено 6 засідань з головами сільських рад за участю голів та землевпорядників, де було надано консультативно - правову допомогу з процедури прискорення оформлення договорів оренди земельної ділянки, частки, паю та можливістю заключення попередніх договорів оренди землі.

         11. Загальна кількість звернень громадян, що надійшла на адресу райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року зменшилась в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року на 55,71 %. Протягом  9 місяців  2017 року  від мешканців району та через органи вищого рівня в райдержадміністрацію надійшло 62 звернення, з них – 32 письмових та  30 - подано громадянами на особистих прийомах.

         Аналіз звернень свідчить, що більшість питань, порушених заявниками, потребують судового розгляду, але для цього необхідні матеріальні витрати. Тому заявники обирають простіший шлях вирішення своїх проблемних питань – звернення до органів виконавчої влади всіх рівнів. 

         За  9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 8 колективних звернень, що становить 12,90 % від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2016 року – 22 звернення – 15,71 %). Повторні звернення за звітний період не надходили.

         З урахуванням колективних звернень впродовж січня-вересня 2017 року до райдержадміністрації звернулось 257 громадян ( в 2016 році – 714).

         За 9 місяців 2017 року від найменш соціально захищених категорій громадян отримано 51 звернення, або 82,25 % від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2016 року – 96 звернень, або 68,57 %), у тому числі:

         - від пенсіонерів, ветеранів, інвалідів праці та загального захворювання – 32, або 51,61 % від загальної кількості за цей період;

         - від "дітей війни" – 3, або 4,84%;  

- від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 5, або 8,06%;       

         - від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів – героїнь – 11, або 17,74 %.

         Протягом звітного періоду 2017 року в зверненнях громадян було порушено 158  питань різної тематики.

Найбільш актуальною групою питань на протязі останніх років вважаються питання аграрної політики і земельних відносин – 49 одиниць, або 31,01 % від загальної кількості (за 9 місяців 2016 року - 56 одиниць, або 19,44% % від загальної кількості), це питання безоплатної приватизації земельних ділянок, отримання та переоформлення державних актів на землю, виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, оплата за землю. 

За підсумками звітного періоду 2017 року друге місце за актуальністю посідають питання соціального захисту - 31 одиниця, або 19,62 % від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2016 року – 109  звернень, або 37,85%).

Третє місце припадає на питання  комунального господарства, їхня кількість, складає 22 одиниці або 13,92 % від загальної кількості (в 2016 році – 42, або 14,58 %).

Четверте місці місце припадає на питання освіти, їхня кількість, складає 15 одиниць або 9,5 % від загальної кількості.

Аналізуючи звернення мешканців району можно зробити висновок, що найбільш гострими залишаються питання аграрної політики і земельних відносин, водопостачання, стану та ремонту доріг, надання соціальної та матеріальної допомоги, газифікації сіл, транспортного сполучення, затримки у виплаті заробітної плати та інше. Всі ці звернення виникають в наслідок незадовільної роботи житлово-комунальних підприємств району з надання послуг населенню, через недостатнє фінансування відповідних програм, обмеженість коштів на вирішення поточних проблем.       

         Порівнюючи тематику звернень громадян до райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року з аналогічним періодом минулого року слід зазначити, що значно зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту, а саме з 109 одиниць до 31 одиниці.

         Зокрема, від вищих органів державної влади України, до яких письмово звернулися жителі району, на розгляд та виконання до райдержадміністрації надійшло 10 звернень, що складає 16,13 % від загальної кількості звернень.  

         На контролі в райдержадміністрації впродовж 9 місяців 2017 року перебувало 41 звернення, що становить 66,13 % від загальної кількості ( в 2016 році - 71 звернення, що становить 50,71 % від загальної кількості). Найбільш таких звернень надійшло від жителів Остриківської СОТГ та м.Молочанська. Всі звернення, що надійшли до Токмацької райдержадміністрації, своєчасно розглянуті та опрацьовані. Всі питання, що порушуються у зверненнях громадян, які є в компетенції райдержадміністрації, вирішуються. В інших випадках громадянам надається обґрунтоване письмове роз"яснення, куди вони мають звернутися для вирішення питання, за якою адресою та які матеріали для цього необхідні.

          Позитивно вирішено 20,96 % питань, що порушувались у 13 зверненнях (16,43 % питань порушених у зверненнях, що розглядались  протягом 9 місяців 2016 року).

         12. З Урядової гарячої лінії через облдержадміністрацію за 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 121 звернення, що на 49 одиниць менше ніж за 9 місяців 2016 року. Всі ці звернення  знаходились на контролі керівництва райдержадміністрації. Відповіді на порушені питання надавались в строк без порушення терміну виконання та недопущенням надання неповних, необґрунтованих відповідей.  

         З Гарячої лінії Запорізької облдержадміністрації через КУ «Запорізький обласний контактний центр»       за звітний період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 13 звернень, які всі розглянуті та надані відповіді вчасно без порушення терміну виконання.

13. Відповідно до вимог п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 відомості про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, графіки особистих та виїзних особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації та облдержадміністрації, функціонування "гарячої" телефонної лінії, телефону довіри та телефонної лінії постійно висвітлюється на ВЕБ-сайті райдержадміністрації. На початку І кварталу 2017 року для публікації в районній газеті "Таврія" була надана  довідка про підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2016 рік, але у зв»язку з припиненням фінансування газети з боку райдержадміністрації виникла послідовно необхідність в оплачуванні публікацій, тому  довідки не друкуються.

         14. Планування роботи із зверненнями громадян здійснюється шляхом внесення відповідних заходів до місячних та квартальних планів роботи загального відділу апарату райдержадміністрації.

          Щокварталу забезпечено складання статистичної звітності про стан організації роботи зі зверненнями громадян,  інформаційно-аналітичних довідок про заходи, спрямовані на забезпечення громадянам конституційного права на звернення.

15. Надаються методичні рекомендації щодо організації роботи зі зверненнями громадян Молочанському міському, сільським головам та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації.

         Питання щодо вимог чинного законодавства по роботі із зверненнями громадян, відповідно затвердженого графіку, постійно розглядаються на апаратних навчаннях з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та семінарах-нарадах з Молочанським міським та сільськими головами, на яких надаються методичні рекомендації щодо організації роботи із зверненнями громадян. Протягом 9 місяців  2017 року заплановано та проведено одне апаратне навчання та два семінари-наради,  а саме:

- 31.03.2017 року проведено апаратне навчання з працівниками та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації на тему «Методика розгляду письмових звернень громадян";

 - 15.06.2017 року на семінарі-нараді з Молочанським міським та сільськими головами розглянуто питання стосовно організації особистого прийому громадян в райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування;

- 06.07.2017 року на семінарі-нараді з Молочанським міським та сільськими головами розглянуто питання стосовно Порядку розгляду письмових звернень громадян.

16. За поточний період 2017 року у Токмацькій райдержадміністрації не виявлено порушень стану виконавської дисципліни, несвоєчасного та неякісного  розгляду звернень з порушенням термінів надання відповіді.

17. На теперішній час облік звернень громадян в Токмацькій райдержадміністрації ведеться за допомогою прикладного ліцензійного програмного забезпечення системного електронного документообігу "OPTIMA-WorkFlow» з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян".

Аналіз роботи із зверненнями громадян, що надійшли у зазначений період 2017 року до райдержадміністрації, свідчить про певну результативність здійснюваних заходів, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян на звернення до органів державної влади відповідно до вимог чинного законодавства.

Таким чином в райдержадміністрації склалася система роботи із зверненнями громадян, яка спрямована на забезпечення об"єктивного, якісного і своєчасного розгляду звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, належної організації особистого та виїзного прийомів громадян відповідно до чинного законодавства, виконання вимог Указів, розпоряджень та доручень Президента України і залишається на постійному контролі.

 

 

Перший заступник голови

райдержадміністрації                                                           О.А.Шпак

Читать далее

Календар

<< < жовтня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 3 4 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Реєстрація

Про головне

KERP1

ugl

KERZ1

Gromadska Rada

DJ

Національний проект «Нове життя»

REMD

Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»

Strategia

Запозичення під державні гарантії

MSRR

ZORM

Програма забезпечення продовольчої безпеки Запорізької області на 2011-2015  роки

200-rokiv TG_Shevchenko

PNKh

ECO

Zapobigania_korypcia

ZOTIC

PROON

OSBB

ZOD_TRK

ZP

AB